CBS Renovation

CBS RENOVATION

Plafondinstallatie

Plafondinstallatie in Nederland

In elke kamer is het plafond een belangrijke oppervlakte. Wat betreft de kwestie van de afwerking ervan, is het de moeite waard om het met speciale aandacht en kennis te benaderen. Soms kunnen zelfs de meest moderne, perfect ingerichte appartementen er slordig uitzien als het plafond niet perfect is. Plafondwerk omvat een breed scala aan diensten. Het kiezen van de beste optie op basis van budget, wensen en kamerstijl is relatief eenvoudig.

Varianten van plafondafwerking

Alle opties voor het afwerken van het plafond thuis zijn verdeeld in drie groepen. Belangrijke criteria bij de indeling waren de kosten van materialen en de geleverde diensten. Hieronder een overzicht van de verdeelde groepen:

• Budgettaire opties – schilderen, witten, behangen en de mogelijkheid om een gipsplafond te installeren. Het gebruik van betaalbare materialen en het niet hoeven aantrekken van geschoolde vakmensen verlagen de kosten;
  • Duurzaam en praktisch – vereisen van financiële investeringen en een professionele aanpak. Geassocieerd met de complexiteit en de timing van de installatiewerkzaamheden. Inclusief de afwerking van het plafond met decoratieve pleister, hout of kurk, de organisatie van verlaagde of uitgerekte plafonds;
  • Dure, topklasse plafondinstallatie, waarbij dure materialen worden gebruikt, vereist kennis en vaardigheden van de uitvoerders. Tot deze categorie behoren spiegelplafonds, cassetteplafonds, Venetiaans pleisterwerk en sgraffito.

De keuze en de kosten voor het vervangen van plafonds in heel Nederland zijn afhankelijk van verschillende factoren. De gebruikswijze en temperatuursomstandigheden vragen speciale aandacht: de eigenschappen vochtbestendigheid, milieuvriendelijkheid en waterdampdoorlaatbaarheid. Het is bovendien te levendig voor keukens en badkamers.

De hoogte van de kamer zal doorslaggevend zijn bij de keuze van een hangende structuur. Volgens de technische normen zal deze minimaal 10 cm absorberen. Deze indicator zal niet in het voordeel spelen als we het hebben over het vervangen van het plafond in lage kamers. Het is belangrijk om aandacht te besteden aan de stijl van het interieur en het budget. Bij complexe plafonds met meerdere niveaus, met verschillende wensen en aspiraties, is het niet altijd mogelijk om zonder hulp te monteren wat nodig is. Daarom wordt de plafondmontage in Nederland in de meeste gevallen gedelegeerd aan professionals.

Voordelen van samenwerking met CBS Renovatie

CBS Renovatie verzorgt een breed scala aan ontwerp- en bouwwerkzaamheden in Hilversum, Amersfoort, Almere, Utrecht en Amsterdam. Wij hebben de reputatie opgebouwd van een verantwoordelijke aannemer door hoogwaardige oplossingen voor opgaven van elke complexiteit. De voordelen van een samenwerking met ons zijn onder andere de volgende:

• Jarenlange ervaring in het verrichten van bouwwerkzaamheden;
  • Betaalbare kosten per vierkante meter en een onveranderlijk hoge kwaliteit van de dienstverlening;
  • Eerlijke, billijke opstelling van een offerte;
  • Hoog niveau van professionaliteit van elke medewerker;
  • Garantie voor alle uitgevoerde werken;
  • Individuele benadering van klanten en kwaliteitscontrole;
  • Hulp bij het selecteren en leveren van bouwmaterialen op de bouwplaats in heel Nederland.

Wij ontwikkelen individuele oplossingen, rekening houdend met de wensen en eisen van de klant. Wij streven ernaar om snel werk van hoge kwaliteit te leveren. Daarnaast adviseren wij in het stadium van de projectontwikkeling en geven antwoord op servicevragen tijdens de uitvoering.

Grote projecten
Gekwalificeerde ingenieurs
0 +
Jarenlange ervaring
0 +
Gelukkige klanten

PORTFOLIO

Wij bestrijken een breed spectrum
van ontwerp- & architectonische projecten

Hierbij een greep uit ons portfolio om u een inzicht te geven in de diversiteit van de projecten die ons in gelijke mate hebben uitgedaagd en geënthousiasmeerd.

Wij staan klaar om aan uw project te beginnen

CBS Renovation biedt flexibele architectonische en interieurontwerpdiensten,
en een op maat gemaakte benadering die past bij uw visie voor het project.

Wij maken graag voor u een vrijblijvende offerte

Contactformulier

We zullen binnen 24 uur contact met u opnemen.

Zo kunt u contact met ons opnemen

Mocht u vragen hebben, stuur ons dan een bericht of neem telefonisch contact met ons op.
    Ons adres

Merwedeweg 5b 9