CBS Renovation

Logo Cbs Renovation 1
image

Op een unieke locatie in villawijk Trompenberg karakteristieke, recent verbouwde 50-er jaren hoekwoning met drie slaapkamers en extra werkkamer op de begane grond.

Verscholen in het groen, in een charmant hofje op eigen terrein ligt dit sfeervolle gezinshuis. Het huis is in 1953 gebouwd en in 2021 grondig gerenoveerd, voorzien van alle comfort en klaar voor de nieuwe bewoners. Naast drie goed formaat slaapkamers biedt dit huis ook een extra werkkamer op de begane grond en extra strijk-/werkkamer op zolder. Parkeren kan op eigen terrein naast het huis en de fijne achtertuin heeft een breed terras en loopt over in een parkachtige tuin wat een schilderachtige uitzicht biedt op de omgeving.

Verdilaan 14

De villawijk ‘Trompenberg’ is beschermd stads- en dorpsgezicht en kenmerkt zich door het vele groen, de brede slingerende lanen en de mooie villa’s. Een schitterende en rustige woonomgeving grenzend aan het Spanderswoud. Het huis ligt op een leuke locatie binnen de wijk, dicht bij tennisclub ’t Melkhuisje, de kinderboerderij, goede (basis) scholen, kinderdagverblijven en het gezellige centrum van Hilversum dat binnen 10 fietsminuten te bereiken is.

Algemeen:

Het huis is in 2021 grondig gerenoveerd en o.a. voorzien van een nieuwe keuken, badkamer, elektra en leidingwerk, strak gestuukte wanden en grotendeels van eikenhouten vloeren. Alle kozijnen zijn voorzien van dubbel glas en het dak is van binnenuit geïsoleerd. Het huidige energielabel is na de renovatie niet aangepast.

Indeling begane grond:

Entree met meterkast, voordeur, toiletruimte, werkkamer, trapopgang en deur naar woonkamer. Heerlijk lichte woonkamer met zitgedeelte aan de voorzijde en een grote open keuken met eetgedeelte aan de uitgebouwde achterzijde. Grote ramen en openslaande deuren bieden hier een mooi zicht op de achtertuin. Van hieruit kijk je ver weg in het groen.

Eerste verdieping:

Overloop met deuren naar luxe badkamer en twee slaapkamers.
Ruime hoofdslaapkamer aan achterzijde met openslaande deuren naar het balkon, tweede slaapkamer aan voorzijde. Complete badkamer met vloerverwarming en voorzien van douche, toilet, ligbad en wastafelmeubel.

Tweede verdieping:

Trap naar de tweede verdieping. Kamer met aansluiting voor wasmachine en opstelplaats van de CV installatie. Derde goed formaat slaapkamer met dakkapel.

Tuin:

Voortuin en brede zijtuin met grindpad waar een auto geparkeerd kan worden en dat doorloopt naar de achtertuin. De achtertuin heeft een ideale zonligging (x) is voorzien van een groot terras en loopt over in de parkachtige gemeenschappelijke tuin van het naastliggende, kleinschalige appartementencomplex. De hoge begroeide erfafscheiding zorgt hier voor optimale privacy.

Bijzonderheden:

Karakteristiek 50er jaren huis met 3 slaapkamers en een extra werkkamer op de begane grond
Gerenoveerd in 2021
Gelegen aan hofje, privé terrein van omliggende woningen
133m2 woonoppervlak, perceel 245 m2
Dak van binnenuit geïsoleerd
Kozijnen voorzien van dubbel glas
CV ketel 2021
Energielabel C
Fijne tuin met prachtig vergezicht over aangrenzende parkachtige tuin
Direct beschikbaar
Beschermd stads-en dorpsgezicht