CBS Renovation

Logo Cbs Renovation 1
image

In het centrum van Nieuw-Loosdrecht hebben wij deze gemoderniseerde woning met diepe tuin op het westen gerenoveerd.

Deze fijne eengezinswoning heeft aan de voorzijde een woonkamer met vrij uitzicht over de vijver aan het Lindeplein. De woning is recentelijk gemoderniseerd en voorzien van een nieuwe open keuken met diverse inbouwapparatuur, een nieuwe moderne badkamer en 4 ruime slaapkamers.

Op loopafstand van deze fijne woning treft u diverse winkels, basisscholen, kinderopvang, bibliotheek, zwembad en sportvoorzieningen. Letterlijk op steenworp afstand is een bushalte en elke donderdag staan ​​er een paar marktkraampjes op het gezellige Lindeplein. Het centrum van Hilversum, dat op 5 kilometer afstand ligt, biedt u alle mogelijke stadsvoorzieningen, middelbare scholen en een internationale school. De snelwegen A27 en A2 zijn goed bereikbaar vanaf Loosdrecht waardoor deze woning een prima uitvalsbasis is voor bijvoorbeeld Amsterdam, Schiphol, Utrecht en Amersfoort.

Bovendien loopt u vanaf de Acacialaan in enkele minuten naar het prachtige Landgoed Zonnestraal, de Hoorneboegse heide en bossen. Daarnaast bieden de Loosdrechtse Plassen en het omliggende natuurschoon u ook uitgebreide mogelijkheden voor (water) sport en recreatie.

Acacialaan 3

Begane grond:

Entree, hal met trapopgang naar 1e verdieping, trappenhuis of meterkast, vernieuwd toilet. Lichte woonkamer met open haard en deur naar de achtertuin. Nieuwe open keuken met diverse (inbouw) apparatuur en een deur naar het achterterras.

Eerste verdieping:

Ruime overloop met vaste trap naar de 2e verdieping. Drie in grootte variërende slaapkamers waarvan één met openslaande deuren naar het balkon aan de achterzijde van de woning. Moderne badkamer met inloopdouche, wastafel en 2e toilet.

Tweede verdieping:

Zolder met cv-installatie en dakraam. Ruime zolderkamer met dakkapel aan de achterzijde van de woning.

Specialiteiten:

Ruime eengezinswoning
Diepe achtertuin op het westen
Vier slaapkamers
Nabij voorzieningen en natuurgebied